Wednesday, January 20, 2010

20hb......BirtHday.....

tetibe je nak post name mohd hisyam nih,,tape ke???tape kot...kalo tau di tuan nye badan nih,,,mau kene hempuk aku....bhahaha...tape2,,,rahsia dari esyam....
kire pertame kali aku mengenali esyam ni,,kawan baek c mohd basri....eeeeyyy,,buat pe aku mention name mamat tuh kat sini??tape,,aku tak berdendam,,aku sentiase berdoa agar dia berubah demi diri sendiri,,bukan kerana orang laen,,ingat la ayie,,,ramai lagi yang sayang awak tuh....kawan awak sndiri yang ngaku tau....
eh,,dah melencong lak topic aku nih,,,kepada esyam,,,terima kaseh kerana segalanye,,,tetibe awak banyak support saya,,,tak lupe jugak kepada mohd lutfi....2 insan yang amat baek pada aku,,,banyak kasik dorongan dan sokongan tuk aku mengaharungi hidup tanpa "kawan baek kamu berdua itu"....hihihi....aku memang memerlukan kawan yang sedemikian....
hari nih 20hb Januari,,,2bulan agik besday aku....tetibe promote kat sini,,,,bukan la,,hari nim merupakan besday esyam.......meh nak nyanyi skit :

HAPPY BESDAY TO U,
HEPPY BESDAY TO U,
HAPPY BESDAY TO ESYAM....
EPPY BESDAY TO YOUUU.....
[kalo awek ko bace,,mati la aku kene kerat 14,,,kahkahkah]

p/s : kadang2 aku boleh ketawa....senget ke???kikiki

-cT_aM,,thanx....

0 Comments:

Post a Comment