Sunday, January 17, 2010

terUngkai segala

16januari,,,satu tarikh yg amat bermakna buat diriku.....syukur kerana Allah masih menyangi aku seadanya......segala permasaalahan aku sudah terungkai,,bukan selesai,,tapi terungkai....terima kasih kepada Esyam dan eEppy tak lupa juga kepada eTeh dan eAppey...[nama sekalian hanyaLah rekaan semata2]...kerana mereka,,aku sedar segalanya...bukak lah mata kamu FATIN......dunia ini berbagai bagai ragam adanya,,,kadang2 semua bertopengkan manusia....baek dihadapan,,mengaku,,bersumpah di depan,,tapi walhal....hanya Allah yang mengetahui segala.....setiap perBuatan ada pembalasannya....aku yakin itu.....ramai yang menyokong aku,,,[tp sume laki,,hahhaa...sempat lagi ketawa]....aku mula sedar,,kawan2 amatlah istimewa,,lebih dari segala,,boleh bercerita segala,,meluah segala....dah,,emo lebih lak....kikiki.....terima kaseh banyak2 kawan2 ku...aku sayang korang....bole ke???hentam je la kan sayang kawan takpe kan....antara nasehat dari lelaki aka kawan2 laki aku :

-pedulikan ia
-ia bangang
-ia tak menghargai kamu
-buang la ia,,kamu tak rugi apa2 pun
-&%%&^#@$%^
-hentam la ia
-ugut la ia
-tingal lah ia
-ada hikmah disebalik semua
-mungkin ada yg lebih2 baek untuk kamu
-orang baek hanya untuk kamu,,bukan c bangang itu
-kecian kamu
-menyesal aku perkenalkan ia kepada kamu
-bawak bersabar
-patah tumbuh hilang berganti
-ada apa2 bagitau aku kembali,,aku sentiasa bersama kamu
-aku akan sokong kamu walaupun ia "kawan baekku"
-ia teramat jahat


banyak lagi senaya semua itu,,,aku takleh tidor,,,24jam aku gayut ngan sekalian kawan2 ku itu,,aku sedar segalanya....badan bergegar,,seram sejuk,,makan sekadar,,,mungkin terlewat untuk aku sedar,,tapi lebih baek aku sedar dr langsung tak sedar.....terima kaseh kawan.....

p/s : meniti hari bersama kawan2 tersayang

8 Comments:

  1. jijie said...
    atin..
    jangan sedih2..
    sume berlaku ada hikmahnya..
    be strong n tough...
    kwn2 ramai yang bole mnyokong...
    be tough beb! =)
    ui said...
    omot kn ade..ngeee~=D
    mashiatin said...
    ijiE - thanx ijie...aten try 2b strong '_'
    omot - hehe,,betol2,,,omot sentiase ade....lobiu omot
    AM said...
    nape ni aten...?be strong kayh....
    sympathy wit u...take care...
    put ur study as the priority....n u hve to noe 1 fact....
    ur frens always be wit u...in any condition u r...
    miss u=)
    annah said...
    nape nie atin..
    bersambung2 dr entry yg lepas..sedih jek.lepas ni kene happy2 plak k;)
    sape la 'ia' tuuu.hurmmm.xyah fikir lg, pasni tdo lena, esok kene g kelas awl2 pagey kann.hee~

    p/s:stoberi da abes blom, sory masyammm.wuu!
    mashiatin said...
    mekaseh ct.....aah,,kawan tetap ade walau mane jua kan....miss u too ct.... :D

    atin makin tabah meniti hari2 mendatang....insyaAllah....
    mashiatin said...
    tu la akak,,,dlu dah elok2 eppy balik,,then ade big prob lak....senget nguh.....xmo pikir dah,,,fokus2 blaja....

    stobery makan td ngan umi cecah asam....
    mashiatin said...
    ade pulak orang silap paham....aissseeeyyy.....leeteeyyy aaaa.....

Post a Comment