Monday, August 24, 2009

3 ramadhan

assalamualaikum,,,salam ramdhan semua...
meh aku nk story kan sikit ramadhan aku kali ni,,1 ramadhan,,cam biasa la,,pergi terawikh...
dalam kul10 tu aku p makan tomyam kat kedai depan umah,,xjauh mane pun,,nasi goreng cina+ tomyam campur,,perhh,,,sedap...ramai orang malam tu,,lepas balik terawikh,,,ramai la,,penuh...
dah makan tu kenyang la pulak,,balik rumah,,rehat2,,tengok tv,main laptop,,pastu,,tido la...
sahur,,aku dah time,kul5 bangun,,nestum+roti coklat+air kosong...ok la,,dah subuh tu,,sambung tido balik...bangun lewat gak,,pastu basuh kaen,,,petang tu,,bukak puasa kat kedai(imran tomyam),,makan nasi goreng usa,,sikit je aku jamah,,xselera,,air tea ais...dah tu,,p kedai beli nestum+honeystar+ lain2..balik umah mandi,solat2,,relax,,tido....
sahur ke esokkan tu,,aku masak telur,,letak lam roti,ngan masak bubur,,aku makan sikit,,xlalu,,nak keluar balik,,huhuhu,,minum nestum+air kosong je...petang tu vacum umah,,lepak2,,bukak pose kat umah...dan pagi tadi sahur honeystar+nestum...p opis dalam kul 8.20 tadi..ni aku nak sambung nak buat 3d flash...ok la,,pape story aku post lagi yep...daaa

p/s: ubat nyamuk letrik...hehehe

0 Comments:

Post a Comment