Friday, August 28, 2009

terengganu.....tunggu daku

insyaAllah,,xde aral melintang aku pulang ke terengganu hari ni,,lepas waktu opis(tenggok,,dah ade orang merajuk ngan aku,,aku x pulang lagi dah merajuk,,,cam gane nih)aku arap perjalanan aku ni sempurna la,,selamat pergi dan balik,,,amiiiinnn.....buat orang yang tersayang(family,sanak saudara di terengganu) tunggu lah kepulangan kami dua beradik nanti....jem ke tak la jalan petang ni,,mesti orang berpusu-pusu nak balik kampung kan,,dah cuti sabtu,ahad dan isnin(hari merdeka,,bersamaan hari lahir aween)....moge-moge tak la jem sangat kan,,hurm....haa,,cite pasal opis la,,hari ni ramai amek cuti,,balik kampung gamaknye,,naQib,shasha,azie,anie,kak aja,kak hasanah,,sume amek cuti.....hari ni ade satu lagi planet yang kena buat iaitu Bumi,,aku buat gambar,,fara buat description dia...keje aku dah siap,,fara lak sambung,,,sume kerja-kerja yang aku buat dua hari ni bos nak present petang ni...(nak menunjukkan hebat gak la keje kite orang nih)ehhehe....pagi-pagi tadi aku dah siap-siap kemas dapur,,sume dah clear,,(macam umi la,,sebelum nak bertolak,,mesti kene licin berkilat)heheh....ok la,,aku publish dulu la cite ni,,kalo ade pape lagi aku post lagi...buybye......

p/s:doakan perjalanan kami selamt...ameeennnn

0 Comments:

Post a Comment