Tuesday, August 25, 2009

4th ramadhan

aku mula kan cerita dengan jeng-jeng-jeng....hurmm,,sape yang paham,paham la kenape kan...sahur???hari ni aku x bangun,x terjage tido,,tido sedap sangat kot(macam la aku ni penat sangat kan)...hehhee....minggu ni acu balik tganu,,ala,,ramai la ade kat tganu nih,,orang tganu pun dah merindui aku,,dah bertanya bila nak balik...aku xtau lagi ni cam mane,,tgk jadual abang aku dulu la,,kalo xde aral melintang,,dapat la aku balik tganu dah hampir 2 bulan aku di perantauan(konon la,,obercity)hahha....aku pun sebenar ade gak perasan rindu kat umah,,tapi,,x la sangat,,lagipun,,umi selalu gak datang sini...hurmm...adoii,,,shakit perot pulak.....huhuhuhuhhh....
semalam bukak puasa ngan nasi tomato(orang bazaar tu cakap tomato,,padahal nasik minyak,,,karenn tol la)yang pasti aku makan ngan selera la(banyak,,xhabis)...bulan puasa ni kan,,xbanyak aku makan,,ntah la kenapa,,makan sikit mula la kenyang,,sampai berbuka pun ciput je,,,malam tu xmakan dah,,sahur sibat nestum/honeystar,,cam gitu je...tengok la badan aku nanti,,pe jadi....heeee...kalo la balik tganu minggu ni,,aku bercadang(angan2 sorang) nk p umah nenek,angah,acik,,hurm,,,cam best je...suasana pose kan,,,bulan depan suasana lain lak....aku post smpai sini je la.....ok,,adidas.....adios....

0 Comments:

Post a Comment