Friday, August 28, 2009

kenangan semalam

ni aku nak post yang untuk semalam punya,sebab semalam aku tak sempat nak online di sebabkan kerja yang terlalu banyak(walhal keje meng'edit je)hheheh,,,sampai aku bawak pulang keje kat umah,,hurm,,,aku buat pasal planet2 semalam,,aku buat empat planet,,orang lain buat dua..kenapa aku banyak erk??mungkin kak cda nampak aku buat laju daripada orang lain kot(hahahah,,,aku bangga ke ni,,tak lah)...aku buat kerja semalam dari pagi sampai dekat nak balik..hurm,,,nak update blog pun tak sempat walaupun ade permitaan dari kawan aku(aween)...haaa,,semalam aku bukak puasa dekat kedai,,dekat je ngan umah,x samapi 5 minit dari rumah dah sampai,,bukak puasa ngan budak2 opis,,ade la 3,4 orang je...thankx chhee belanja kite orang,len kali belanja lagi yup....heeeee....dah lepas bukak tu terus balik umah,,,rehat2,,buat keje then tido.....zzZZZzzz

0 Comments:

Post a Comment