Wednesday, December 16, 2009

masa'alah

[ picture di removed ]

adekah aku sengal meletakkan gambar kedua-dua nih???adekah aku sangat tensen??mmg sangat2 tensen sampaikan aku takleh nak share problem ngan sape2 dan aku pendam sorang2...arap2 xjadi vocano,,kalo meletop....aku meletop???tak mungkin kot,,aku bukan jenis yang begitu....hahaha....aku masih mampu ketawa,,walaupun dalam hati aku bagaikan hujan yang turun di terengganu....eishh,,,masih hujan kah terengganu,,,banjir mungkin.....gambar di atas sebagai hiasan,,,adakah hiasan??hiasan hati aku mungkin......ni mungkin post terakhir,,,mungkin la kot...entah.....aku dah cube buat terbaek,,,aku dah mmmg setia bagai nak rak...macam rak yang boleh susun-susun botol kicap kat dapur tuh....haaaihhh.....bayang la setahun aku tadek kawan ngan laki laen,,,adekah aku sengal???adekah aku terlalu menaruh??adekah aku ini dan itu.....banyak sangat persoalan yang timbul....dan soalan tu aku xmampu jawab......kamu,,,,awak mmg ah tak tau deQ untung kan,,,kalo saya ckp banyak sikit awak cakap sy ungkit,,sy terus membatu kan diri,,bole ke manusia jadi batu???hahaha.....mula lah,,awak jadi vocano yang memuntahkan lava yang macam berlaku kat filipine tuh,,,mentang2 aku baru tengok berita tadik,,ade vocano meletup kat sane.....sedar tak,,,dah setahun ni kite same,,perangai masing2 dah masak dah kot,,kalo buah kat pokok dah boleh makan dah tau....tapi aku kot masih xfaham dengan the real diri dia tuh,,,bukan baru sekarang dia berubah jadi sedemikian,,,dalam kepala aku berubah jadi vampire,,,hahah,,,aku baru tengok twilight kat tv rituh,,,new moon tak tengok pun agik....hihihi....memang besh ah cite tu kan......aku masih boleh menahan perubahan perangai awak tuh,,yang dah macam naek kepala,,dah lame aku tahan,,bukan xtahan tau,,tapi bila dah lama bertahan,,aku rase macam dah tak mampu......wal hal,,,aku tak tau nak bercakap ape,,mood aku berada di paras low sekarang nih,,,ingat lagi ade orang tu cakap,,bile mood dah down,,orang buat pape pun kite dah tak bantah,,tak lawan dah,,macam tak rase pape...betol kan....tapi jangan la ade orang nak menyakiti aku time2 aku macam nih,,tabaek tau.....sekali ade orang mari hempuk aku ke,,,,hahaha....jangan....cerita aku nih adelah yang terbaru dan tadek sape pun tau,,macam aku cakap tadik,,aku tak share kat sape2 pun....eh makcik,,ade ke orang nak dengar cite ko tuh??ade ke orang nak tadah telinge nak dengar problem ko tuh??hahaha......stop cite nih....

ni nak cerita sal gambar di atas,,haruskah aku bercerita???yang penting,,,aku bercerita nih ade ke orang nak bace,,,sekali orang mencebik bibir je tengok postin' aku kali nih....hahah,,,suke ati la,,yang pasti jari jemariku yang kechik nih,,,terus menaip dan menekan2 keybod nih.......hahaha.....gambar tuh,,,,mane harus dipilih???wah,,,begitu pulak hang eh.....macam ko pemes sangat,,,boleh pilih2 mane nak,,,hahah,,sedar diri la hooo00i....ye ye,,aku sedar dah nih,,berdiri di bumi nyata dah nih......aku fikir,,aku perlukan kawan sekarang nih,,,tapi aku terasa amat bersalah memiliki kawan.....kawan lelaki......biar la,,,orang kate,,berkawan biar berjuta-juta lemon,,aku nak berkawan,,tade niat laen,,sumpah,,,aku hanya berkawan....dan aku telah menemui 2 orang kawan yang entah dari mane entah,,,hati2 cik kak ooo0ooii....kawan ngan orang xkenal nih,,,,berhati-hatilah...ye,,aku akan jage diri aku sebaek mungkin.....kawan di alam maya ini saje,,tidak lebih dari itu ye kawan2,,,mau jumpe di luar???tidak mungkin......

dah la aku melalok kat sini,,,ni lah terbaru dari diri aku,,,bile duk kat umah,,sorang2,,,begini la jadi nye,,,hahah.....for adik faizal tahir,,thanx coz ko sentiasa menghepikan diri aku nih,,,ade je lawak2 ko buat,,,mimik2 muke ko yang aku taleh lupe,,,ko rox beb......wess,,bole ke aku upload gambar ko kat sini???tak yah la kan,,,t aku mintak permission ko dulu erk.....nway,,,muke ko ngan abang ko same je...hahaha......janga mara.......macam ko sebut la,,,,kamu janga naka.....bhahaha,,,dah minat da lagu tu skarang....sebab ko la.....thanx bro

p/s : mentertawakan???macam di ketawakan je....nak cakap berpura-pura ketawa sedangkan hati dirundum,,,rundum tu ape???tapaham pun......bia la.....~out

0 Comments:

Post a Comment