Thursday, December 24, 2009

newLife....ke newMoon???

aku mula menyenggetkan diri tatkala membuat posting yang senget....
mula2,,,,aku baru dan menyetelkan segala hal2 yang perlu b4 mendaftarkan diri di uitm 2 januari ini....

cerita dua hari lepas.....--> nak setel hal borang tuk dapat duet yayasan ntuk anak2 tganu,,nak salinan ic mak ayah,,surat beranak,,surat tawaran n no akaun bSn....ok dah potostat then dah cop,,tinggal nak cop jkkk n ahli parlimen....orang cakap,,time ni la kite nak kenal mengenali ahli2 jkkk nih,,,turun naek pejabat ahli parlimen la aku hari tuh,,,ok dah setel....nak hantar borang lak kat yayasan sane....[sungguh jeles kerana telor dah dapat duet tuh,,,haaaiihh....nak ugak]

cerita semalam@kelmarin --> semalam aku buat medical checkup kat klinik,,,buat xray dan sume2 tu la,,,check mate,,urine dan etc....ok xde pape sihat walafiat....yang aku peliknye,,,mase kat melaka hari tuh aku p ukur height n weight yang pakai mesin 20cen tuh,,,"berat anda 45kg dan tinggi anda adalah 156cm, anda adalah normal"[sila bace macam mesin tuh eh,,,buat2 la sore robot,,bhahah]....then,,,ukur semalam kat klinik tinggi aku 161cm....oMG....mane mai tambah 5cm tinggi aku tuh....hahahha......biar je la....sume tu rm60...kaya la sape2 jadi doctor nih,,,stakat tanda2 camtuh,,,check sikit2 dapat 60yal....hurm.....ilmu doctor yang mahal tuh,,teringgat lak dulu2 time skola,,bile cekgu tanye sal cite2,,cepat2 je jawab nak jadik doctor....hahaha,,,sekalang,,,apa jadi????weeeee.....

p/s : [picture d removed lagik]

4 Comments:

  1. annah said...
    heheeee

    'senyum bermkana'
    mashiatin said...
    betol2...senyum bermakna
    ui said...
    perhubungan dirahsiakn? omot x dpt nk tw ke??
    alahhhhhhhhhhhhhhh........:(
    mashiatin said...
    t atin kasik tau kat omot neh......senaya,,,kami.....hahhaah....t la atin cite kat omot.....

Post a Comment