Thursday, December 31, 2009

selamat tinggal 2009

manis
pahit
masam
masin
tawar
-sume cukup lengkap kenangan tuk tahun 2009-
esok bermulanya tahun 2010,,mesti sume berlumba-lumba tuk menyambutnya bersama teman2 keluarga dan sesiapa saja yang tersayang.....2009,,sungguh banyak kenangan,,,bermulanya detik pertemuan pada 1januari2009,,,hurmm.....sungguh rindu waktu itu...1januari2009 aku berada di uitm,,dan bermulalah perjalanan baru aku pada waktu itu...sungguh cepat waktu berlalu,,,aku bersama rakan baek ku mizah....mizah,,,tibe2 rindu kat awak la.....tahun lepas kan kite spend time together gether...[rosak english aku,,bhhahaa]....dari depan uitm,,hingga ke pasar minggu kat dungun itu,,hingga ke kedai makan yang berbidai itu....wahh,,aku sungguh merindui saat itu.....teringat kenangan manis pun macam rase sedey je pulak,,,sengal......dah la,,,biar ia menjadi kenangan aku bersama rakan2 seperjuangan ku pada waktu itu......[aku,,mizah,,awak,,dan awak].....mish u'll damn much.... =*
esok,,,belum pasti apa yang bakal berlaku,,yang pasti......hurmmm.....terasa sedey lagi......dan 2januari akan mendaftarkan diri di uitm dungun,,,sorang2 diri....tape xkesah.....yeke awak xkesah nih??iye....xkesah....kikikiiii.....[gelak kecil tuk mengembirakan hati yang berbelah bagi]...lihat je la apa yang berlaku tuk tahun baru ini,,jika di tanya mengenai azam tahun baru,,aku tidak pasti apakah azam aku,,,yang penting,,menjadi yang lebih baek dari tahun2 sebelum ini....insya4JJl amiiinn.......
g --> gurl
b -->boy
g : sy takut la awak ade kawan ngan pompuam laen
b : nak takut pe nye,,kan sy setia n jujur pd awak
g : entah la,,sy percaya awak
b : awak tu,,kawan la jugak ngan laki laen,,biar berkembang sikit,,ramaikan kawan2 tuh
g : [agak terkejut]...kenapa nye??
b : dah tu,,awak ni macam ada sy sorang je
g : tentulah...[tibe2 macam agak terkuat volume sore]...kenapa awak ade kawan pompuam ke??[tibe2 soklan same kuar]
b : sumpah,,tade...
g : awak xkesah ke sy kawan ngan laki2 laen??
b : xkesah pun
g : sumpah??
b : sumpah...
situasi dan persoalan.......
~ kenape c boy berkate begitu??adakah untuk menguji atau adakah ia betul2 xkesah akan gurl untuk memiliki kawan2 lelaki??atau adakah c boy ingin mempunyai kawan2 pompuam juga??atau mungkin juga ia tidak mahu terlalu terkongkong dengan nisbah 1:1 sahaja??atau mungkinkah c boy sudah punyai teman yang laen??apakah tindakan c gurl??haruskah mempunyai kawan2 lelaki setelah di berikan "green light" dari c boy??atau haruskah c gurl tetap seperti sebelum2 ini,tiada kawan lelaki??
p/s : selamat tahun baru 2010 sume .....

0 Comments:

Post a Comment