Tuesday, December 8, 2009

sebenarnya aku....


lepas je posting yang terakhir hari tuh,,,ramai rakan2 yang kasik support,,yang banyaknye suruh aku bersabar,,perangai laki memang macam tuh diorang kate....kawan baek ia pun amek berat ugak,,dia cakap ia mmg macam tuh,,,kalo sesuatu hal mmg ia begitu dan bersabarlah.....member ia ni agak baek la ngan aku,,selalu la bertanya pasal kiteorang nih,,dia pun kenal mBr dari kecik lagi....ade ugak rakan ku yang menceritakan pengalaman sendiri dan bole aku jadikan panduan dan pengajaran....even da kenal mBr hampir satu tahun,,aku masih lom masak ngan perangai ia...susah la nak paham kadang2 tuh,,tape la....ade satu statement tuh,"ia tunjuk EGO,,kite EGO la ugak"....hehehe....aku pun buat2 la ego xmsg xpedulikan ia....betol kate omot,,last2 ia datang balik kat kite.....hahahha......sebenarnya tade pape pun berlaku,,xde la gaduh2,,saje je aku buat havoc sikit.....da lame da aku baek balik ngan ia tuh,,tu la aku macam tade masalah pun sekarang nih,,ade orang duk bertanye keadaan aku....r u ok???atin ok la.....yang sebenarnya mBr masih ade bersama aku lagi....thanx GOD.....sekarang nih ia sedang meniti hari2 peperiksaan,,,stadi ngan banyaknye.....stadi dan stadi dan stadi....jenuh...[aku final dulu pun tadek la macam tuh,ko nak lawan aku eh mBr???hahaha].....aku rase ni la pes time aku jumpe laki yang suke stadi,,aku rase kebanyakan orang laki nih xminat nak stadi...ntah la ia ni agak pelik,,,nak sangat dapat anugerah tuh....bagus la awak,,sy sokong je....moge awak dapat jawab ngan jayanye,,diterangkan hati dan dipermudahkan menjawab soalan tuh....sy tau awak bole buat punye....[sebelum masuk dewan aku mesti col ia seminit dua,,macam ia buat mase aku final dulu la,,,hihihi]....buat mase sekarang nih aku tanak la kaco ia,,aku bagi space yang luas tuk ia.....

lupe da nak cite sal diri aku nih,,memang cuti ni,,aku cuti sepuas2 nya,,tade buat pape duk umah..menemani UMI ku...melayani tetamu2 yang kadang2 singgah kat umah nih.....sebab tu la aku jarang update,,tatau nak update pe kan....kalo kat melaka dulu leh ugak la cite pasal jalan sane,,jalan situ,,ni da kat umah,,kat dungun lak tu [tak bermaksud aku xsuke duk sini ye kawan2,,hahahha].....ni la buat aku rindu melaka nih,,weekend2 leh ugak tengok wayang,,leh ugak kemas2 umah ajim,,,wahhh,,,teringat pulak abang aku kat sane....basuh baju x??mesti dobi je nih....umah vacuum x???hahah...mula la merindui kehidupan di melaka.....
aku still menunggu result untuk sambung degree nih,,dapat Uitm mane agak2 nye yerp???.....result tu kuar minggu ke3 disember nih,,lambat lagi nak kena tunggu xsabar nak tau da nih dan kemasukan pada 4januari2010 tak silap aku la.....

p/s : terasa nak makan kfc hotRods...

7 Comments:

  1. mashiatin said...
    thanx to ijiE,,omot,,akak,,kawan ia,, dan semua yerp.....korang sume roxxXX....
    annah said...
    ha, kan da kate.last2 die contact balek.ehee~
    suke la tue:P
    mashiatin said...
    weeeeeeeeeeee.....i like
    jijie said...
    hot rods tu bez..tapi xpuas mkn la..huhu~
    mashiatin said...
    yeke ijie....ijie da makan eh???xajak pun....heeeeeeeee......
    jijie said...
    alahai..atin da balik tganu time tu..huhu~
    mashiatin said...
    xdapat2 lg nak makan kfc....

Post a Comment