Monday, November 9, 2009

1:36 am


mane tiang mane aku???


ajim


jage2,,kn terbalik tiang


ajim nyala


eOn Malaysia

wah...ade mase aku update blog neh,,,dah pagi dah cik ten oooii.....name di bagi oleh mBr,,sangat la xlawa[buruk kot].....mood aku xde la nak update sangat,,tangan mengatal nak update....dalam pale mcm ade mcm2 nak update,,,tapi,,,,mcm xtau nak story gane....suke tgk blog orang2 lain,,,bile update pjg je,,,ayat kiut2 berserta gambar yg cun2.....aku taip je pandai,,gbr xtau nak letak gbr pe....haaiih.....ape ni membebel nih,,,cepat,,,start update......

jumaat rituh aku merajin kan diri untuk ke ofis,,,semata2 nak jumpe omot n kakCda,,nak tanye pasal flash tu la,,,akhirnya,,dua perkara tersebut dapat di selesaikan oleh omot n kakCda,,,thanx u'll roX.....dah lega satu perkara...skrg fokus pada final report,,betol2 report yang nak hantar selasa ini....mBr cakap,,kalo nak suh saya hantar p UiTM sane pon boley,,,waaa,,amat la baek....mmg saya nak camtu awak,,tapi.....macam xley je kan......kalo la awak bawak neo tu datang melaka,,,hurmmm.....xpe xpe....its ok.....

jumaat malam rituh,,,ajim ade sesi amek gambar kat eyeOnMalaysia,,mulanya memang xnak kuar dah malam tuh sebab tgk mission impossible[walhal dah bape kali ulang] pastu ade lak cicak kat bilik air,,,aku mmg geli ngan binatang tuh,,,aku pun amek clorox,,curah atas ia,,,ia gerak2 mengelupur,,habis satu botol aku curah,,,payah betol cicak ni nak mati,,geram aku,,aku nak guna toilet neh,,,then dah curah habis tuh,,,wahhh,,bau clorox amat lah kuat,,,rasa dah masuk lam paru2,,,,satu rumah bau clorox....ajim pun ajak kuar p amek gambar,,mase tu dah kul10,,,then nak tgk wayang,,,pisauCukur start kul12:15 wahh midnite,,,pastu p la amek2 gambar dulu kat eOM....then kul12 tu p tgk wayang....aku kasik 5stars untuk cite neh,,amat lah seronok sampai xsedar cite dah habes,,dengan gedix fazura n maya karen,,,sonok la,,,,,xrugi la tengok cite nih.....

sabtu malam rituh,,,,sesi bergambar di eyeOnMelaka lak....terasa diri nih macam model[padahal aku ni pendek,,sedo diri,,,hahhaha]sape lagi nak puji kalo x diri sendiri kan,,nak harap mBr,,,sampai bile2 xpuji....dari atas jambatan tuh,,,sampai ke lantai eOm aku bergambar....hahaha.....dah tu p pulak kat pahlawan walk,,xrancang pun,,tengok ramai orang,,,aku cakap kat ajim,,nak berhenti sini,,,ia ikot je,,,abg aku mmg bagus bab2 jalan ni,,ia xkesah.....ade ugak sane kete2 yang pasang speaker kuat2 manyak2....pastu dah tu terus balik umah,,then tito ngan lena nya......

ahad rituh,,,,x p mane2 pun,,,,cume p makan kedai je,,,then lepak kat umah tengok cite......untuk esok senin...hurmm.....xnak p opis kot,,,sbb xde keje ugak nak p sane,,duk umah je la...kemas2 umah.....ok la,,,dah 2pagi,,,nak tito lak....dud nite....[macam la ade orang bukak blog malam2 buta neh,,,hahhaha]

p/s : kdg2 awak buat sy pening la.......

10 Comments:

  1. jijie said...
    ala atin..bkn xnk ajak, mmg nak ajak..
    tapi msti kene ngadap ur bro dlu..takutnye...
    psst..kite takde num awk.. T_T
    Unknown said...
    ske pic ke 3....gler hott ah...hihi..
    nak sign....
    kat tapak kaki....:)
    mashiatin said...
    ma bro ok je la,,,tanye omot,,,"omot2 omoto,,omot takut ajim x??hikhik".....
    shuuu...aten pun xdek num ijiE....
    mashiatin said...
    meh cni tapak kaki omot,,nak sign manyak2...[arap2 omot geli kat tapak kaki,,hikhik]
    jijie said...
    haha..gmbar ala model gitu...hihi..
    bole la..che atinnnn... nak siggggnnnnnn! *wat ngengada skit*
    mashiatin said...
    meh2...ijiE nak sign kat mana???omot tapak kaki,,,ijiE tapak sulaiman erk????errrr.....
    jijie said...
    tapak tangan? hehe...
    jom tgk cite kartun sabtu ni...hihi
    mashiatin said...
    ijiE,,meh tgk 2012 jumaat neh,,kartun,,besh ugak tuh....
    jijie said...
    jom atin..kite pun nk tgk gak...hihi..
    mashiatin said...
    jom...set

Post a Comment