Wednesday, November 4, 2009

without title



mase aku naip ni,,aku pegang kepala,,rasa macam pening2 sikit,,mana taknya,,pagi tadi merupakan hari terawal aku bangun pukul 6:40 am,,wah,,terasa hebat diri ni bangun awal dikala bendera merah....(tu pun nak mention ke???mengarut)...bangun terus mandi,,,air teramat la sejuk rupanya pagi2 buta nih,,,mandi siap shampo lagi(mmg tiap2 ari shampo,,nak ckp aku ni wangi la,,hahaha)lepas siap sume tuh,,,badan dah ketar2 kuar dari bilik air,,xnak aku menghadapi hari presentation tuh,,nak je aku langkau semua,,,,dah siap iron,minum and sume2,,,aku pun gerak la ke UiTM alor gajah pukul 7:50 am,,sampai sane pukul 8:32(mmg tengok jam sepanjang lam kete tuh)..sampai sane cari pulak bangunan 9,,lama jugak la,,then jumpe terus masuk,aku,ani n fara....terasa ekon yang sangat sejuk,,sesejuk tangan dan hati aku yang berdebar2 nak present....ok,,we start wif nurul,,then sekian2 then my group last,, yang ke 5...they'll sume buat system and kite orang je yang lain dari lain,,,kesimpulan nya,,semua berjalan lancar dengan perancangan yang ntah hape2,,,attention!!! next week,on wednesday,,mintak datang sini tuk menyerahkan report masing2...ade la sikit2 kena betolkan report tuh,,,adusss,,malas dah nak p sana rasanya,,,malas nak ngadap report dan semua2 nih....berdoa agar semua berjalan ngan sempurna la,,xnak dah buat report balik,,nak hantar dan dapatkan markah,,tu je...nak LULUS je nih.....

p/s : title hari nih,,,presentation....

3 Comments:

  1. Unknown said...
    hehhe..oh.da pezen yehh...hmmm....
    tape...

    "they'll sume buat system and kite orang je yang lain dari lain"

    --> tu mksdnye ape atin?
    ia comment ape je?


    msti LULUS.AMIN. jgn wiso la...
    take care atin busokkkk..........heee :)
    jijie said...
    all da bez..insyaAllah lulus.. =)
    mashiatin said...
    - omot

    maksudnye,,,budak2 lain sume prezen pasal system diorang buat,,n atin n da geng je buat kiosk ibn battuta nih....

    -jijie

    ahh,,arap2 lulus je ni,,nak buat report yg baru lak nih....

Post a Comment