Thursday, November 19, 2009

2012 twice




2nd time for 2012
(best movie)



-kepit idum camne yerp-

aku start ngan ketawa bole x??hahhahahaa.....
mane taknye,,sebelum nih aku mane la pernah tengok wayang kan[kan duk tganu],,then bole pulak kali nih tgk sampai 2x cite yang same....2012....wah,,,hebat gitu kan,,,dah one week cite tu di tayangkan,,tapi orang still ramai lg nk tgk n tiket mmg selalu sold out,,,aduisshh....yang ade pun seat2 yang xbest contohnye depan n tepi2...bayangkan lah kat mBo tuh,,ade dlm 3 4 panggung yg siar cite 2012....lebih pada box office dah cite nih kot....aku xnak la story cite tuh sebab memandangkan dah ramai yang tgk kan[haaa,,sape yg x tgk lagi cepat2 menghadirkan diri ke panggung2 berdekatan ye]...aku pun amek la seat yg dekat ngan tangga[tu je tempat paling syok yg still kosong]dah duduk tuh,,sebelah aku tu ade la suami isteri,,anak dia kechik lg,,duk atas riba ayah dia,,yg xtahan tu,,hensem nye ayah baby tuh,,macam ammar alfian aziz,,neO lam tariTirana tuh,,cite 2012 dah start,,tp aku pandang lg orang tuh,,sengal,,woo00i,,bini dia sebelah tu cik tin,,sedar x??hahaha,,ngan anak dia atas riba.....bini dia????xbaek kutuk,,tp mention je,, double xL...baru kawen kot,,,anak diorang pun lawa,,comey sangat.....

2nd story....
aku duduk la bersila sebab sejuk lam tuh kan,,then aku tengok orang sebelah aku[pompuan,,agak berisi] pun angkat kaki atas kerusi,,lam hati aku,"huissh,,tiru aku akak neh"....yg aku xtahan tuh,,ya Allah,,kaki dia busuk dowh,,dah la cite 2012 br start,,pencemaran bau,,xselesa,,xselesa,,dalam ekon lak tuh,,nak je aku sound,,tp aku tahan je la....tolong lah 2jam stengah cite nih akak oo0oii,,,tolong la turunkan kaki,,xpun,,get out la....hahahha...aku pun buat2 la tutup idum n turun kan kaki,,arap2 dia paham,,tp mcm buat deQ je,,sengal....dah lame kelamaan tuh baru akak tu turun gak kaki...lega,,bole bernafas dah.....

cont. from 1st story tadik....
bapak budak hensem....hehhe,,aku duk tgk je orang tuh,,bia la,,dah lawa kan,,ngan badan nye,,rambut nye,,cam ammar[myb ade org xminat org cam gituh,,tp taste aku cam tu,,weeeee]...dalam 1/2 hour cite tuh nak habes,,anak dia muntah,,,dugaan pulak,,,tau je la kan,,kalo baby2 muntah mmg bau masam giler la....adooiiiyaaa....mak dia siap bawak baju spare lagi,,siap tukar baju anak dia,,naseb baek la baby tu amat la baek,,diam je,,xde nanges ke merengek rengek xde....tapi bau still bau la....then habes gak la 2012 dalam kul1 am....

p/s:hari pencemaran bau se'wayang kah??? :D

5 Comments:

  1. Mish Hawtchocolate said...
    haha.
    mcm2.
    pergh,
    da tbayang jejaka kacak itu.
    tp..err..
    haha.no komen.
    xbesh kawen awl.xpuas enjoy.
    tgkla, tgk muvie kene bwk anak =|
    kawen awl tp dpt anak lmbt taper.
    eyh, da lari topik ker?
    =D
    mashiatin said...
    huish...xtito lg as??
    tu la,,encem bapak budak tu...wah gitu...
    kawen awal??hurmm...mungkinKAH???kikiki...skali taun dpn as da kawen??[alamak!!!]
    jijie said...
    hehe...
    kite pun tgk 2x gak..
    selasa ari tu..kwn kite blnje...=)
    Mish Hawtchocolate said...
    erk.xmgkin.
    27 bru kawen.
    haha,tp kalo jdoh awl pn xpela.
    ;)
    mashiatin said...
    ijiE ~ o0ouw,,ijie pun tgk 2x erh....
    as ~ 27?dat mean 5 taun lg la,,,urm.....

Post a Comment