Friday, November 13, 2009

alorGajah


akhirnya..practical ku berakhir jua....
harituh,,,projek aku ia suh add mane yang patut,,record suara,,tambah loading,,add music background,,add more tokoh n so on....sume yang dikehendaki aku turuti lah,,aku nak lulus practical ngan cemerlang neh....then tiba la hari present tuh,,dalam bilik lecturer tuh....
dalam hati aku nak cepat habis je,,walhal ade jugak kebimbangan tuh,,then aku duduk atas kusi depan pC tuh,,ani n fara berdiri belakang aku...cucuk penD then tunjuk la projek tuh....mula aku masuk tu ade 3 orang lecturer,,penilai aku la n supervisor....ngah2 tunjuk kiosk tuh,,ade lg 2 lecturer masuk datang tengok ugak...dah ramai lam bilik tuh,,penuh ugak la...alhamdulillah diorang berpuas hati,,siap suh projek tuh masuk pertandigan IP lg,,[aku angguk je la,,padahal xtau pun ape itu IP,,sengal,,comp. science,,tp xtau pertandigan IP ape,,hahaha,,jgn heboh,,senyap dah la]....then ade kene betolkan sikit report tuh[kali ke 2 betolkan report neh],,then betolkan n terus hantar...kiteorang pun salam ah ngan sume lecturerz tuh,,,sebenarnya lecturer2 tuh baek sangat n suh sambung degree kat melaka,,,hahhaa[agak2 diorang dah berkenan nak ajar kiteorang neh]...siap ckp tahniah dah habis belajar diploma neh,,,sempat lak aku tengok markah diorang kasik,,sume 4,5 diorang kasik,,,fuuhh,,tinggi tuh...alhamdulillah sangat..bersyukur dah habis...lega...

habis sume tuh,,ani suh lunch kat umah dia,,mak ani masak....aku ngan fara pun ikot je la,,dah ani drive kan....sampai tu duduk2 n makan2....dalam kul2 tuh ani ato kiteorang balik bukit katil....aku penat,,then tertido depan tv....hehehee....


-xde kene mengena ngan ed Hardy eh-

p/s : aku free...............menunggu 2012,,,hurmmm......

4 Comments:

  1. ui said...
    npe hurmmm???
    ahahhahaha....
    mashiatin said...
    cite 2012 la omot,,bukan tahun 2012...hehehe....
    jijie said...
    hehe...2012 mlm ni k.. =)
    mashiatin said...
    orait.....

Post a Comment