Thursday, October 29, 2009

diGigit

wah,,,,maunye aku meraung....sakit dowh,,hamster gigit,,darah,,agak banyak,,cepat2 basuh ngan lifebuoy takut kuman pada air liur hamster....gatal sangat kacau ia,,kan dah darah jari tuh....sampai hari ni pun still denyut2,,ikutkan hati nak je aku penyek hamster tuh,,hahaha.....

2days ago....
aku bawak hamster ku pergi kedai sebab nak beli pasangan nya,,aku pun tau la hamsterku tuh betina,,patut la ia baek,,,aku pun beli jantan sekor beserta sangkar yang lebih besar sikit dan aku beli bola tuk ia main dalam tuh,,kira bole la lepas ia berjalan2 dalam umah...hamster aku beli tu agak besar dan kaler puteh,,agak sukar dipegang kerana ia liar dan takut,,ia ni la gigit aku,,lagi la aku takut nak pegang ia...huhu....cam mana t nak bawak balik melaka nih,,aduss....xde orang nak jaga ia,,ia terpaksa bersamaku...hurm....

yesterday....
semalam xtau ape kena ngan aku,,sengal dowh,,lembik...bangun kul 10 pagi,,muntah2,,minum air masak 2 gelas,,xlarat...sambung tidow,,bangun kul3,,muntah lagi,,pastu gagahkan diri bangun jugak,,dah huyung hayang rasanya,,aku pun terpaksa ugak makan nasik goreng xbanyak,,2 3 sudu je,,pastu minum air kotak...badan amatlah lesu dah aku pun amek panadol 2 biji,,then tidow balik,,badan dah sejuk giler,,tapi suhu panas,,kul6 aku bangun...mandi2....badan still lemah,,aku pun minum nestum,,malam tu,,dalam kul9,,aku muntah lagi,,kali ni betol2 lembik dah,,kering dah aku,,aku pun tidow awal semalam,,siap pakai jaket,,sejuk....naseb baek tidow aku agak lena...bangun pagi tadi aku dah ok sikit,,makan nasi dah,,tapi tekak still loya,,arap2 xmuntah,,,xmo,,,xmo....

p/s : kerja banyak,,tapi badan lesu.....

3 Comments:

  1. Unknown said...
    jahatnye hamster tuh...agaggagaga...

    oh lecet. jgn a gigit antin lagi okeyh~ heeee

    semoga dh chat hari ni! =.="
    jijie said...
    huhu~
    dasatnye die gigit...
    hamster kite stakat suka lari2 jek..die takde la smpai gigit..huhu
    hope ok da...
    mashiatin said...
    amster jahat,,,amster puteh,,,ia gigit mBr juge....

Post a Comment