Wednesday, September 9, 2009

19 ramadan

090909 bersamaan 19 ramadan (baru sedar bila tengok kat blog aween tadik)
aku rasa cam hampas je hari nih,,xbuat pape,,membe aku dah sedap tido rini,,,sebenarnya nak di ikutkan cerita,,aku banyak sangat kerja nak di buat,,,website tu xsiap2 lagi(padahal aku baru buat minggu ni),,banyak lagi,,,aku nak cari simple animation guna flash nak masukkan kat situ,,,aku try buat kapal berlayar tadi,,,tapi macam xkena je,,,hampess.....aku buat lak bintang kononya nak berkelip,,,ntah pape jadi,,,tahi bintang kot,,,,hahah...tibe2 ade msg masuk...jom bukak pose same2 petang ni kat _ _ _ _,,bawak keta.....ye ke x???ntah pening ape la dia sorang nih...hahaha...
aku chattin' tadi,,xsampai 30minit bosan seh....tutup...laptop lak asyik virtual,,,aduss....haa,,,lupe nak cite sal kucen tersepit semalam...ade la sorang india,,jiran datang rumah,,,aku ngan fara dah macam ketakutan la ni,,,fara pun bukak sliding door tu,,,india tu cakap omputeh,,dia cakap ade anak kucen tersepit kat pintu belakang rumah aku,,patut la aku dah seminggu dengar ngiau kucen,,,kesian,,tersepit,,,kurus gila,,naseb la penyelamat ada mase tu,,dia yang tolong bukak pintu walaupun pintu tu dah berkurun xbukak,,dah rosak,,keras,,penyelamat la amek kucen tu...time kaseh banyak2,,,x sia-sia ada awk...heeeee....ok la,,
ni dah nak dekat balik dah nih...hehehe...aku gembira...(ntah pape)...balik dulu n00....

p/s : nak minum bliss(minuman yogurt tu)

0 Comments:

Post a Comment