Tuesday, September 8, 2009

yesterday

ni aku nak cite sal semalam la,,,walaupun aku dah post satu entry semalam tapi hari nih aku nak menyambung cite tu lagi....guguguu....semalam(mareng kalau tganu cakap) bos panggil meetin' sume budak2 opis,,,bos jemput datang rumah minggu depan hari Rabu(baek nye bos kan)...minggu depan paling awal budak2 opis balik dalam hari rabu la,,,aku pun khamis tu dah tak datang kerja kot,,,sebab ajim kate nak balik khamis lepas subuh(aikkk,,,leh caye ke)hheheh....kat sini cuti seminggu,,,masuk opis balik 28hb,,isnin...bos cakap lagi sape nak tumpang bos balik kL minggu depan,stakat ni naQib je la tumpang ngan bos(baeknye bos skali lagi)..lepas meetin' tu bos panggil aku turun sebab kasik satu lagi task,,buat pelan ngan hyperlink,,mase tu dah lewat,,kul440 kot,,,bos cakap,,,awk siapkan esok dan hantar atas meja saya(sambil kasik penDrive),,esok saye pergi tanjung malim...ok bos....dan saya amek keputusan bawak kerja balik rumah,,semalam aku dah siapkan,,sampai kat opis edit sikit2 lagi,,sekarang dah siap la ni,,,jap g letak atas meja bos...

semalam kiteorang bukak puasa kat umah,,macam biasa la,,beli kat bazaar bukit katil tu je,,beli lauk,,banyak gak,,udang,daging,ayam n begedil,,sampai kat umah aku masak nasik...ajim lak nak makan sardin,,dia pun masak la sardin..2x aku makan semalam,,,lapar gamaknya...heeee....sahur tadi nestum ngan butterscotch sekeping...

ni lak nak cite sal diri aku(perasaan aku kot)...semalam la hari paling2 ok buat aku,,,hati senang,,buat kerja senang,,sume kire ok la,,macam xpernah aku rase sebelum ni,,ye la,,cube bayang bila lepas macam2 masalah,,masalah besar lak tu,,,berkat kesabaran,,bila dah settle,,sume nye makin indah,,,betol....tak tipu...hahahhaa....tibe-tibe xsabar nak raya nih(sebab sekarang ngah layan lagu raya)...macam happenin' je tahun ni kan,,,al maklumlah,,aku nak bawak orang balik rumah nih,,,hahahaa....tapi aku???kene p sane ker???errrkkk,,,gulpp....insyaAllah....Ok lah,,,aku stop sampai sini je la,,,nak sambung bace paper pastu buat website lak...ok,,,cincau...

p/s: mekaseh for da note...sweet sangat

0 Comments:

Post a Comment