Wednesday, September 2, 2009

berakhirlah.....


aku tak tau cam gane nak post entry hari nih,,,dah koQ kepala aku nih....huhuhu...
mula2 aku nak ucap time kaseh pada membe ku(walaupun ade orang dengki kami kawan,heheh,,xdelah) kerana telah meminjamkan mate dan telinga untuk mendengar luahan rasa keluhan hatiku nih,,,xsangke gak,,aku leh menyalurkan perasaan ntah hape2 ni,,,hambar kecewa kot kat dia,,dia paham gak la,,,dia suruh aku bersabar(memang aku bersabar) dia cakap,,,pape hal dia akan cube tolong aku(terharu nye ade kawan cam gini kan)walaupun ade sesentengah pihak yang bercakap macam2 kat belakang,,tapi dia tetap cool,,,biasalah manusia,,,ade baek dan buruknye kan...hurmm,,,adat lah tu...dia yang banyak bantu aku,,,kadang2 siap tanye lagi cam mane,,cam gini...mekaseh la untuk ko erk...walaupun aku pernah kutuk ko,(dan aku tau ko jugak kutuk aku)hahahha,,,tapi kite tetap kawan kan.....tak macam sesetengah pihak,,,walaupun tahu aku dalam dilemma,,dalam big problem,,tp buat endah tak endah je,,,buat koQ je la...ntah la,,,aku berdoa agar semua ni cepat berlalu dan berakhir dengan baek...tu je,,,aku nak pengakhiran yang baek....hurm....aku tak kira,,,akan aku bertahan jugak,,,walau cam mane sekali pun,,aku akan bertahan sampai ke akar umbi(aku akar tunjang,,,susah tuk ditebang)dengan kekuasaan Allah,,,aku mampu,,insyaAllah.....

p/s: aku menjumpai ayat koQ(kadang2 buat aku tersenyum so7)

0 Comments:

Post a Comment