Saturday, September 12, 2009

alone

semalam aku p uptown,,,hahha,,dari kul9 sampai kul2 baru balik tau...nak cakap best tu xla sangat,,,tadi dah orang ramai duk sebut2 pasal uptown,,,jadi ia menarik minat aku untuk kesana,,,sesak....jalan jem,,,dah la tu,,,ade lak orang xcident,,lagi la jem....aku pun berjalan la kat uptown tu,,,yang banyak nye jual jeans,,tudung,,baju kurung ngan baju melayu....dah alang2 berjalan tu,,,ade jugak la aku beli,,tapi abang aku yang bayar,,hahaha,,,thanx to ma beloved bro...dah jalan sepanjang uptown tu,,,kiteorang dah lapar dah,,singgah lak kat char kwe tiaw yang depan hospital tu,,,punya la lapar sebab banyak berjalan,,habis licin satu pinggan...sedap,,,abang aku gak belanja,,,time kaseh skali lagi to ajim....dah habis tu balik umah,,,mandi dan terus tidor,,,punya la penat,,,tidor sampai tengah hari,,,hahhaa,,sampai abang aku bertolak ke perak pun aku xsedar,,,bangun tu dah duk sorang2 kat umah....bangun tu terus la amek2 baju mana yang nak basuh,,,banyak gak,,,sebab 4 round basuh hari nih,,, :D,,ingatkan nak vacum,,,tapi macam xlarat,,,macam malas la lebih tepat lagi,,,esok je la vacum...aku bukak pose tadik sorang2,,,masak nasik ngan sardin,,tu je,,,nak kuar aku xberani,,,lagi pun aku xpandai bawak moto,,,jadi aku makan mana ada kat dapur tu je la,,,,ajim balik esok,,,ade dia msg tanya aku ok x duk sorang2,,,im fine,,,mekaseh for cares....xsampai seminggu lagi nak raya,,,nak balik tganu,,,hoooooooreyyyy........ok la,,,aku out dlu...tataaaaaaaa.......

p/s : idup seorang hari ini..... :D

0 Comments:

Post a Comment