Friday, September 4, 2009

akhirnya sempurna

alhamdulillah,,,akhirnya masalaha ku dah settle,,,sedikit sebanyak(banyak la) kepala aku dah ringan,,xde nak pening2 lagi,,,baek jugak akhirnya,,,syukur lah,,,tuhan makbulkan doa aku...
dah aku settle down,,,tetiba,,,,,,,,,,,kebaboom.......xcident.......ya Allah,,,ujian apakah ini,,kenapa la dia xcident time2 cam gini...rosak teruk motor....adoiiyaaa.....kesian,,tp naseb baek sentiasa menyebelahi,,cume cedera di tangan dan kaki je......aku pun xtahu nak cakap cam gane,,,dia cakap bahagian depan motor memeang hancus,,raga motor pun dah kemek habis,,,membe2 dia pun pelik kenapa dia ok(jahat nye membe2,,,macam nak suruh dia ni kena terok je).....hehehe.....

pasal semalam lak,,,bos panggil turun membincangkan pasal website,,aku hampir dah psing,,,xtahu hape je,,,kenapa aku ni,,wut wrong wif me(translate pulak)....next week lecturer uitm melaka nak datang melawat anak buah2 nye di danau nih...haaaaaaaa???aku xtahu nak cakap hepy ke,,,takut ke,,,serem ke,,,mengikut kate ani,,,lecturer tu garang yang teramat garang,,,tu la aku kecut perot dah nih,,,cam gane,,,report,,buku log clean lagi nih,,,sesuci kaen puteh bersih....amacam???sape nak jawab???ni aku kena la buat story board,,bos nak tengok dia punya flow cam gane.....ok la,,,aku menyambung kerja dulu la.....salam ramadhan,,,taaaa

p/s : smilin' weekend :)

0 Comments:

Post a Comment