Tuesday, September 29, 2009

x sempat

aku xsempat nak update blog ari nih,,,aku pun xtahu kenapa,,,sedangkan kerja aku masih banyak,,tapi aku tetap selamba tanpa menghiraukan,,,aku duk menerewang ke lain jer.....aku ngah makan biskut raya ani bawak nih,,,lepas satu2 aku masukkan lam mulut,,,,sedap la pulak....mekaseh ani.....mbr dapat col free sminggu,,jadik,,,xlepas la tepon dari telinga aku nih....semalam pun sampai tertidow n sampai hp mati sendiri aku gayut...heeee.....

haa,,,lupa lak,,,semalam ayah aku col,,terkejut aku sebab walid ade kat kolumpo,,,haaa,,,walid buat pe sane??walid cakap walid datang ngan nenek n yoki (ma tok n toki),,umi ngan najah x ikut ke???aku x caye,,,aku col umi,,,umi kat umah....memang betol la umi x p skali....sebelum tu walid gi cameron highland,,p beli strwbery,,,ummm,,nyumm,,nyumm.....shedap er....walid beli sayur-sayuran....bak kate acu,,,,beli sayur macam untuk stok satu bulan,,,,hehehe......leh bayang cam mane kete kelisa tu penuh ngan sayur-sayur dan buah-buah....hahaha....walid cakap x compem lagi nak datang singgah melaka tak,,,aku pun x berharap jugak,,,tapi aku nak strwbery tuh.....walid,,,pos la shikit.....heeeeeeee...........

p/s : aku mendengar bunyi angin yang sangat kuat.....

6 Comments:

  1. niwuza813 said...
    MEMBER???
    huhuhu...
    bestnyer gayut 24 hours..
    jeles sangat sama kamoooo..
    aRGHHHHH..........
    mashiatin said...
    mane ade member tayunk oo0oii...mbr kan singkatan mohd basri rahman...hahahhaa.....
    mmg patut aween jeles....kuikui....charger xleh cabut dari hp nih....
    ui said...
    padan la hp kt tinge je spjg mse tgk dia.. i jeleshh u...!!ahakzzz :D
    mashiatin said...
    haha,,,,ramai jeles nih....
    nanti meletup jugak hp nih,,,dah panas dah pun nih,,,
    ui said...
    fuyooo..tunjuk bf ia..kicik2 jer...nk tgk bsr2 nyeh...mne??? hahha
    mashiatin said...
    kecik2 dah la,,,xley besar2.....uhuhuhu....

Post a Comment