Tuesday, September 15, 2009

up and down

kehidupan ni memang cam gini kan,,ade turun ade naek,,,kadang2 kita lupa...hurmmm....masalah timbul tuk kasik kita pengajaran dan pengalaman,,,dari kesilapan juga kita membetulkan diri kita,,tapi,,walau bagaimanapun,,kita xleh bagi orang pijak kepala kita kan....kita kena selalu usaha untuk betulkan diri,,,perbaiki diri,,,,dah banyak masalah aku lalui,,tapi masalah diri sendiri je la stakat ni aku dapat handle lagi la....alhamdulillah.....

tetiba aku menginsafi diri nih,,,heeeee,,,bagus gak la,,,sedar diri....semalam aku p melaka mol,ngan farah n ajim,,ajat di hati nak cari baju sendiri la tuk raya ni,,,tapi p sana banyak baju laki,,,besar gedabak lak tu,,triple xL kot,,,aduss....untuk aku,,,aku belikan baju biasa je selai,,saje je beli,,,dah alang2 p sane,,,lagipun mmg sale habis2 la,,,malam ni last nite sale...ajim beli baju kat najah,,yoki n walid...bagus gak kadang2 abg aku nih,,,heeeee.....aku xhabis nak soppin' lagi nih,,,duet pun ade berbaki lagi nih,,,nak soppin' baju raya....huhuhu.....esok supervisor datang,,,leh la tengok cam gane keadaan perjumpaan esok,,,aku takutttt!!!!lusa tu dah nak balik tganu,,,yeaaaaa(muke masam)...berbelah bagi hati aku nih,,,berharap je la yang dapat aku buat...ok la,,,aku post dulu.....

p/s : baru pandai buat scroll kat flash....

8 Comments:

  1. ui said...
    y muke msm???
    xdpt balik ngn ia???
    ngeeee~
    AM said...
    wink****
    ct ad presentation pas raye ni..
    kene present projek dpn lecturer under fakulti ni...
    waaa...teramat stress niii
    mashiatin said...
    ia buat hal omot,,,,xsukeeeeeeee.........
    mashiatin said...
    hah???prezent dah???ala lala.....
    atin spervisor nk mai pun dub dab dub dab....
    tp pale dah balik kg dah nih,,,ngeh.....
    Unknown said...
    nak balik rayeeeeeeeeeee :(
    mashiatin said...
    balik la omot,,,,omot nak ponteng keje esok erk???
    Unknown said...
    haha....atin pon x update gakk..pat la update...tension tahap gaban dh neh....
    mashiatin said...
    xsempat dah nak update,,,pikir nak ghaye je nih....

Post a Comment