Thursday, September 10, 2009

apa patut aku rasa

aku xtahu la nak post ape nih,,sampai2 je opis tadi terus buat website sampai kul1030,,pening pale aku melihat frame yang kecik2 tuh,,,nak kira lagi,,,nak setting sume kene ubah....adoi...banyak kerje,,,kerje nya xsusah,,,cume rumit dan harus penelitian....flash,,,ooouh...flash...sekarang aku dah serah kan tugas seterusnya kepada farah(merangkak dalam bab2 penulisan ibn battutah) farah copy paste erk??hehehe....t glosary kasik anie buat yup.....ajim,,kak cda dan kak aja p kL ngan bos hari ni,,meeting....cam gane ni nak mintak sesuatu ngan ajim ni??alahai,,,arap2 dapat,,,,kalo dapat aku la paling heppy skali... :D ngeh,,,ngeh,,ngeh,,,

semalam xjadik pun bukak kat luar,,,tapi memang terubat la nak makan nasi dagang,,,ulam di cita pucuk mendatang(peribahasa ape camtu,,,betol ke tu) mana tak nya,,,semalam ade orang cakap nasik dagang kat kuala ibai best,,,aku pun dah terliur habis,,,macam nak balik tganu time tu jugak nak makan nasik dagang,,,tup tap,,ajim p bazaar dia belikan nasik dagang,,tapi melaka punya nasik dagang kaler dia agak lain l,,,tapi rasa dia tetap,,,perhhhhhh,,,sedap sangat2,,,time kaseh banyak2 to ma beloved bro yang beli nasik dagang....minum lak air honeydew,,sedap la,,,se ingat aku,,,nasik semalam la paling menyelerakan aku makan sepanjang bukak puasa ni(tak termasuk masakan umie erk,,,umie masak lagi best)...

ok lah,,aku dah agak release dah skarang ni,,,nak lepak2 jap...ok,,,out...out

p/s: kalo korang berharap dan harapan tu x menjadi,,,apa korang rasa???arggHHHhhh....kan

4 Comments:

  1. ui said...
    hai atin..........
    ok..sy 1st comment..yeayyy...
    =) *wink2**
    mashiatin said...
    mekaseh omot.....
    -nak kenyit2 mate ugak,,,heee-
    AM said...
    miss aten..makanan pantai timur kalo kat melaka tu amatla xsedap...encik busuk slalu komen pasal nasik kerabu...huuu..nnt blk ganu,makan nasik dagang bnyk2..bia kembong perot tu...huuuu..xd latest pics la..da lame xjmpe encik busuk
    mashiatin said...
    hehe....betol2,,,makanan cni sume pelik2 dan xsedap...huhuu....
    ptt la xde gambar baru,,,lupa lak korang dah lame xjumpe...heheh

Post a Comment