Wednesday, September 30, 2009

amster

hari tu aku balik agak awal,,,aku dah gtau kat bos,,,jadi aku pun keluar la,,,,pastu mbr brenti kat kedai pet store,,,bagi aku agak biasa la oleh kerana memang dia penggemar haiwan peliharaan...rupa2 nya kali ni dia beli sepasang hamster yang sangat comey....dua2 gebu,,cantek sangat...hari tu memang aku ade bela 3 ekor,,white bitter,,,tapi binatang tu agak garang suka maen gigit2,,jadi aku pulangkan kepada tauke tu balik,,,dah alang2 dah ade sangkar,,,habuk kayu,,makanan,,vitamin tu,,,dia cakap baek kita bela hamster,,binatang tu xde la garang,,,xliar pun,,,leh main atas kapet lagi....jadi dia pun belikan lah.....dia cakap,,,awak jage dulu amster nih,,t awak nak balik tganu kasik saya jage lak....heee....aku cakap lak kasik la nama,,,dia kate,,,panggil lecet ah,,sebab amster kecik...sekor g panggil gebu.... :D...

p/s: asyik tanye sal amster je dia skrg nih,,,heeee


4 Comments:

  1. jijie said...
    komen kat cni jela eh..aah..
    ade 10 ekor yg asalnye 2 ekor..depa produktif sgt..hehe...
    mashiatin said...
    mmg hamster cepat membiak ke?
    jijie said...
    taktau la plak..tgk baka kot..huhu..coz mmber sorg tu bela smpai skrg tak beranak2 pun...eventho spsg..
    mashiatin said...
    ooo0wh.....yeke...arap2 lecet n gebu beranak pinak nanti...hee

Post a Comment