Monday, September 14, 2009

3days

hari ni masuk opis balik,,,kepala dah menerewang ke kampung dah nih,,,cam gane nak focus ni,,,dah la pagi tadi dapat msg dari supervisor,,,dia cakap nak datang hari rabu ni....msg dia berbunyi camni,,"salam,,sy nak dtg melawat anda dan 2 lg rakan anda pada hari rabu ini,,,tlg inform kpd spervisor anda di sana asap",,aku yg mamai2 tu baca 'asap',,ape benda la asap,,,dah ok sikit tu baru la paham as soon as possible rupenye,,,heeeee......cam gane ni,,,,website aku macam ntah hape2 nih,,,bole jalan ke ni???yang pasti,,,banyak pengalaman aku sepanjang duk kat sini,,,dan yg pasti suasana bekerja tu,,,sonok......

3 hari je lagi aku berada kat opis nih,,,khamis tu dah nak cau balik tganu,,,merasa jugak la aku nak rasa perjalanan balik raya nih,,,heeeee.....asal lak perut aku rasa lain macam nih,,,kosong je,,,

ni lak cite sal semalam,,,sepanjang aku duk berseorangan di rumah,,,aku vacuum je,,,nak mop lantai macam dah tak termampu,,,jadi vacum je la tingkat atas dah bawah,,,penat la....ok la,,,aku post dulu,,,nak buat kerja mana yang mampu ni,,,kan rabu ni kelam kabut lak....ok,,,baiii......

p/s: nak g cash kan duet....hurmmmm

0 Comments:

Post a Comment