Thursday, October 1, 2009

gedebuk

alamakk........aku jerit nama "lecet".....lecet jatuh dari meja makan,,tu la,,,gatal sangat letak atas meja makan,,,aku sangka lecet takut untuk turun dari tempat tinggi,,,rupa2 "berani mati" turun dari situ,,,agak2 dua jengkal la ketinggian amster tuh jatuh,,,dari meja jatuh atas kerusi.....aku letak ia kejap atas meja sebab nak kunci pintu,,,aduss......jatuh gedebuk si lecet comey tuh....aku pun amek dia usap2 terus masukkan lam sangkar balik.....aku pun terus col mbr,,,,"awak,,,amster kite jatuh tadik"....waaaa,,,yang aku x sangke,,,dia marah aku.....betapa syg nye dia pada amster2 dia tuh,,,aku agak terkedu la,,,aku cakap lecet ok,,,active macam biase,,,siap maen yang spining2 tu lagik.....hurrmmm,,,,pastu mula la jadi laen macam dah aku ngan dia nih.........dua2 tidow awal......pastu bangun je pagi tadi dah ok balik......

p/s : maap la lecet,,,janji jage leklok lepas nih.....

2 Comments:

  1. jijie said...
    hamster memang begitu..takyah risau la...hehe...

    awlnye hamster kamu tido...hamster kite takmo tido pun...huhu
    mashiatin said...
    xpe ek kalo jatuh2 cam gitu???
    amster kite mmg suke tido.....

Post a Comment