Monday, October 5, 2009

aku dan hadiah

tetiba lak hamster aku bertukar nama liniey....ia semakin sehat dan membesar,,,agak2 bunting kot...hahaha....

hari tu aku p JJ ngan budak2 opis,,,naek kete sha,,,mekaseh sha dapat merasa gak kete baru....x plan pun nak p JJ,,tetiba je p sane,,,dah alang2 sampai sane,,aku ngan fara pun p naek tingkat atas,,,mencari teddy bear,,,memang dah nawaitu aku nak kasik bear kat mbr tuk besday dia...lama jugak la aku mencari kerana di sana tidak lah banyak pilihan...aku pun amek sekor teddy bear yang amatlah gebu kaler coklat....ternampak lak kotak bermotifkan bear,,,aku pun amek jugak dan berserta card comey yang tertera gambar bunny(teringat kat omot mase nih) aku pun beli la....turun tingkat bawah lak,,aku nampak patung tuh pakai sua pendek,,,aku pun belek2 la patern yang lain2,,,pastu ada yang berkenan,,aku amek,,,alamak,,,saiz apekah pinggang dia,,,aku col,,,xangkat,,col membe dia pun x akat,,tengok jam,,,patut la,,kul1:30,,time solat jumaat,,,,aku tengok 32 macam agak kecik,,,34 pun macam kecik gak,,,aku pun amek 36,,,hentam je la,,,cine tu cakap x muat datang balik sini tukar....dah buat bill,,ternampak lak baju mU,,,alamak,,,macam cun la,,,sesuai ngan dia nih,,,aku pun beli jugak....agak banyak la aku beli mase tuh,,,sume nye tuk awak mbr(kalo x hargai siap la,,,h0h0h0).....

-->cam gane aku kasik hadiah ni tuk mbr??nanti la lepas nih aku sambung story erk....papai...

5 Comments:

  1. annah said...
    hi atinnn:)
    wahhhh, byknye beli hadiah.suke la die nnti:D:D

    bwu tau atin ade blog.da lame gk upenye atin tulis sini.keep on writing sista!~
    jijie said...
    alahai teringat lak kite kisah patung CJ7 adik kite...hehe...

    nway, tak jd pi pun umah kawen...omot bz...huhu
    mashiatin said...
    laa,,,kak ana upenye komen,,igtkan sape la tadik...hehehe...banyak la ugak adiahnye...
    akak beli giordano erk???kekekeke.....

    to ijie....asal ngan cj7???ala,,,omot memang,,,bz je dia tuh....
    jijie said...
    die anta by hand ke seremban dgn moto 125 die khas utk aweknye...huhu...

    sadisnye...
    mashiatin said...
    aduss....memang sadis cite cj7 tuh...terharuuuu nye....

Post a Comment