Monday, October 12, 2009

theMines - boat


- unc,mika n ajim-


-atin n mika -


-nak kasik fish makan-


-atin atas boat-


-mika cari fish-


malas taip,,tapi taip jugak,,,,,kalo bace2 blog membe2 lain pun,,sume lebih kurang je situasi nye,,xtahu nak buatpe,,pale ting tong n macam2 lagi la,,termasuk la jugak aku nih,,,pusing2 dah,,ni dah last week aku kat ofis nih,,orang dah bertanye aku nak buatpe lepas habis praktikal nih,,yang xsyoknye nak siapkan report then nak kene present,,kalo la sume tu xde,,dah merdeka aku nih...aku memang berbelah bagi nak p mane,,kalo ikotkan,,memang la nak balik umah,,duk ngan umi n walid,,tapi,,pikirkan report,,pikir jugak mBr,,aku jadi xtahu la,,,,hurmm......acu ade pelawa aku duk kL sementara nak tunggu present,,aku memang xkesah nak p sane,,tapi kalo mBr buat muke,,,tu yang aku kesah.....kadang2 aku pikir sonok jugak kalo idup alone,,tapi xsyok gak bile xde orang nak share sume hal,,,adusss,,ape aku nak nih....pale still putar2....manusia memang,,xpernah puas kan,,kalo hujan nak panas,,bila dah panas nak hujan,,,camtu la nak di ibaratkan....blog aku nih dah jadi macam diary pulak jadinye,,,xpe la,,at least,,ade gak tempat aku sharekan segalanye....


meh la aku story pasal semalam,,aku p the mines ngan acu,unc,mika n ajiem....dalam kul 2:30pm camtu la,,p sane hanya bertujuan tuk menaiki boat,,,mika dah xcited sangat2 sampai kena hold budak tu kejap sebab dia dah tak sabar2 nak masuk lam boat,,then lepas dapat tiket,,baru la leh naek,,,mika xnak duduk,,nak berdiri je dekat pintu boat sambil di awasi,,acu beli fish food,,jadi mase boat tu brenti,,bole la tabur2 kasik ikan makan,,mika sonok sangat la sambil jerit2 panggil fish....xlame pun round2 tuh,,dalam 20-30 minit kot,,pastu kite orang p beli satey kajang dekat area2 umah acu gak,,acu beli banyak sebab ade tetamu nak datang umah,,,petang tu kak anim n family datang,,,malam tu mummy daddy lak datang,,,aku balik melaka semalam pukul9 pm sampai umah kul 10:30...zzzZZZZZzzz......

p/s : cincin silver vs rantai mas puteh

9 Comments:

  1. jijie said...
    alahai..ksiannya..
    nak tolong dgr pun taktau cmne..
    lek2 k..
    mashiatin said...
    cepatnye ijie comment,,orang xsiap publish betol2 lagi dah comment,,pantas betol....hehehe
    jijie said...
    haha...pakai satelit razakSAT..mestila..hihi..
    ijie nk jmpe omot mgu ni..tak nk join?hehe
    mashiatin said...
    bile??bile??bole ugak....
    Unknown said...
    haha..atin, jijie tw x kite ni oficemate..haha..
    jom ah skalik..lalala...jijie,omot nk sekerim tw.. lnje yeh....
    jijie said...
    la ye ke...hehe..
    orait bebeh... bleh jek...hehe
    mashiatin said...
    ntah la omot,,,nak gtau ijie nih [ijie!!!!!!atin n omot opismate]....nak sekerim ape???eskrem poli dah la ye,,yg 10cen sbtg tuh,,,ehehee
    jijie said...
    ijie blnje conetto la..hihi...
    (dgn muke berlagaknye...=p)
    mashiatin said...
    omot,,,ijie nk blanje tuh,,,jom2 amek conetto yg plg mahal....weee

Post a Comment