Sunday, October 18, 2009

tensenDtg

aku agak sengal hari nih,,semalam n malam kepada semalam aku amat lah ok dan hari ni berlaku lak kekejangan otak[walhal pening kepala je,,,emo lebih nih]....first of all,,aku nak ucap jutaan time kaseh pada semua la sebab maen bowling n makan2 same2 jumaat ritu,,,da last day aku kat Danau,,aku akan datang sane lagi coz ma borang still ade ngan Dr..maen bowling punya la x ingat dunia menjerit2,,hahha,,sampai dah 10missed col pun xperasan,,,cian awak kan,,,so sowi...dia xmarah pun....dah maen tu p makan2 kat naiman,,xjauh pun,,dekat mitc tu ugak,,then kene bagi sepatah dua kate,,alamak,,,aku dah la sengal,,xtau aku cakap pe mase tuh,,hahah,,,bantai suda...mekaseh Dr. belanja kiteorang makan2,,aku order nasi gorang cendawan,,dah lame aku idam,,akirnye dapat,,,sedap.....ok,,,finish...

hari ini dalam sejarah,,sume dalam ingatan aku,,why???aku je tahu,,,haha,,aku nak luah sume rasenye lam blog nih,,,biar tenteram jiwa aku yang gundah gulana nih,,tapi apa kan daya,,aku xmampu....sipi2 suda aku menceritakan nya...seb baek ade gak orang nak dengar,,of course ma mBr n tentu sekali ma beloved mom,,,mekaseh umi,,umi je tahu perasan anaknye nih...nak ikot umi p cameron highland gak,,asal x ajak aten,,,sedih lerr....nak makan strawberry,,,ummm....nak balik ganu...nak umi,,,nak umi...[tengok...kan aku dah memberontak kan neh,,,adusss]...korang leh bayang tak bila korang dah buat kemas2,,,then ade orang yang tak menghormati nya,,dalam kate lain,,macam...ntah la,,,aku xpandai nak cerita cam gane sih.....aku memang cerewet bab2 kemas,,cam gane erk,,kalo orang xkenal aku mungkin xpaham kot,,salah lipat baju,,salah sidai baju pun aku leh betulkan balik,,,cerewet ke???aku xsuke bila mata xsedap pandang,,,kadang2 better kalu aku yang buat sendiri,,xpayah tolong la,,tapi bila terdesak,,bole la kot,,bila dah terpaksa ok la,,,tu hanya melibatkan kawasan aku je la,,kalo orang lain nye tempat suke ati diorang lah nak kacau bilau,,huru hara ke hape,,aku xpeduli pun,,yang pasti aku nak tempat aku kemas,,,hanya umi yang paham perasaan anak umi nih....adakah aku menyusahkan sesiapa sekiranya aku sedemikian???aku nak jerit....arghhhh,,tensen gaban ke aku nih???bukan di sebabkan masalah tu je,,,kadang2 aku dah biasa masalah kekemasan tuh,,n aku ade personal proB. satu lagi,,xleh la nak di ceritakan,,sebab tu aku jadik cam ginih....

p/s : hamster,,ia nak duduk ngan sape??nak balik ganu kalo boleh...
: umi,,,atin nak umi sangat2.....

4 Comments:

  1. jijie said...
    lek2..chill..jgn tensen2..k..
    mashiatin said...
    yup...yup...dah gayut ngan umi 2jam lebey tadik,,ok dah ni....
    Unknown said...
    :) atin... hihi.. windu omot ka?
    mashiatin said...
    hari ni xtensen dah sebab pagi2 lagi dah nampak omot,,,,weeeee

Post a Comment