Tuesday, October 13, 2009

aloha

tersentak jantung aku bila tau pasal aloha,,mula nye aku biar je msg tu berlalu,,then,,bila dah tau aloha adalah tempat yang.................ntah pape,,aku jadi panas telinga,,sakit hati,,n macam2 lagi la...yang pasti aku nak kepastian dari dia...memandangkan kelmarin aku puasa (hari ni pun pose gak,2 days left) aku pun ajak la dia bukak puasa same.....dari start sampai kedai sampai la balik umah,,satu haram pun xcakap,,,bayangkan lah....nasik goreng cina + tomyam aku order xhabis,,lam pale duk pikir sal aloha tu je....dah siap makan,,leh dia cakap,,awak balik jalan kaki ye,,saya cakap xmo,,pastu second time dia ulang ayat tuh,,,awak balik jalan kaki la,,,saya pe lagi,,terus melajukan diri jalan kaki,,dah la jalan sesak ngan kete,,aku jalan la di tepi2 jalan tuh....pastu dia menyusuri tepi aku,,,dia suruh naek,,aku pun naek dia hantar rumah,,dekat je......dah reda sikit dari situasi tegang tuh,,aku tanye dia leklok,,dah lama pendam lah hati nak bertanya,,,awak ade p aloha ke??dia cume senyum n aku tau bila dia buat mimik muke camtu maknanye benda tu hanya gurauan je,,,,syukur sangat2,,,aku sempat lak pesan,,kalo awak jejak kaki sane,,,maknenye.......(aku xhabiskan ayat tu,,,biar la ia tergantung).....

kelmarin kerja2 men' edit yang website Ibn Battuta tuh,,,agak menjadi la apa yang dikehendaki oleh aku,,sekarang aku nak buat simple animation tuk button ' are u sure want to exit ',,ntah la jadi ke x,,we will see la hasilnye nanti....hehehe....yang sebenarnya,,aku xbape confident nak present projek nih,,kenapa??a simple project,,buat 3 orang,,tapi hasilnye.....berdoa je la agak practical aku ni lulus..kan,,kan,,,ok la,,aku stop sini je...daaa

p/s : 3 days left......practical

10 Comments:

  1. ui said...
    3 hari lagi? omg
    tnpa disedari..
    hope pasni atin x benti tulis blog...kikiki...
    mashiatin said...
    betol2,,,tanpa di sedari atin nak tinggalkan omot dah,,,,waaaaaaaaaaa,,,xnak.....
    ye,,t atin slalu view blog omot neh...
    jijie said...
    hah?
    3 ari lagi?
    then balik kg ke?
    tak duk mlaka da?
    bile nye nk blnje conetto cmtu..huhu
    mashiatin said...
    xpe,,ijie nye pasal atin sanggup stay melaka sampai dapat conetto,,,okies

    -xtau nak balik kg x
    -xtau nak balik bile
    -report xwat lagi
    -present lagik
    -waaaaaaaaaaaaaaaaa.......
    jijie said...
    hehe..jom jmpe skali dgn omot...hihi
    mashiatin said...
    insyaAllah ijie
    ui said...
    atin..
    nnt jgn lupe last day kite amik pic ber2 eh..
    kngn...
    gagaggaga...tw..tw...
    nnt omot pakai cantik2... ahahahha....
    mashiatin said...
    orait2,,,atin nak pakai cantik2 ugak ler....
    -ala,,atin xde camera,,hp jadi la ugak kan,,hurmm
    jijie said...
    eh..last day nye bile?
    mashiatin said...
    last day esok ijie....macam sedey je pulak
    -omot...esok nak pakai baju ape neh???hehehe

Post a Comment