Wednesday, October 14, 2009

update antiVirus

hari nih aku agak mem bz kan diri ngan aku sendiri pun xtahu,,sampaikan nak update blog pun xsempat,,ni sekarang pukul 5:30 dah,,,cam mane pun aku pasti menceritakan sesuatu kat blog nih,,,hari nih hujan,,aku bawak laptop sebab nak update antiVirus,,kat umah bole padahal,,tapi malas on,,aku bawak la mai ofis....dan sekali aku install flash n photoshop,,sebelum nih dah ade potosop tuh,,tapi not working well,,xtau knape,,sedangkan aku xlah teror mane nak edit2 gune photoshop,,better gune illustrator,,tapi memandangkan softwate tu berat,,jadi x install lah...dah uninstall install n update sume2 tuh,,aku pun on laptop satu lagi,,on yM,,sebab nak suh some0ne translatekan beberapa ayat,,,dah tu nampak lak adik faizal,,chattin' la aku ngan dia...hahah,,macam kelakar+ sengal je adik dia tuh,,nway,,aku dah dapat kawan baru yang kepalanya agak gila2...semalam tengok cite tariTirana,,aku dah memang minat habes ngan ammar tuh,,aduss,,cam gane nih,,,habis la kalo awek dia tau ni,,heheh.....tapi,,bila tengok dia tetap ingat kat awak ler,,t awak p gym ek,,t dapat badan cam ammar,,,heheh...dah dah...hari ni last day aku puasa 6,,akhirnya sempurna jugak puasa 6 aku,,alhamdulillah.....ok la,,aku cau dulu,,,nak balik umah....

p/s : nak awak mBr....

0 Comments:

Post a Comment