Friday, October 2, 2009

opemOuse

jumaat,,bersamaan ade umah terbuka bos....tetiba lapar pewot bile teringat ade umah terbuka...hari tuh umah terbuka kak eyta,,,staff kat sini gak la...makan lontong,,,siap kak eyta bungkuskan tuk bawak balik...mekaseh kak eyta....semalam balik dari opis,,ajim ajak p mydin,,,kate ajim,,amek je mana2 barangan yang nak beli,,,aku pun amek la semua kelengkapan rumah esp: tuk dapur....habis agak banyak la dan abg ku yang baek hati yang bayarkan semua...heee....mekaseh abg jiem....

sampai umah aku terus meluru kat hamster,,aku amek bawak kluar dari sangkar main2 atas carpet...suke lak aku tengok binatang tuh....dah tu aku nak la basuh kaen,,,tiba2 mesin lak buat hal,,x gerak....adusss....baru je hantar kedai cina hari tuh....aku agak ade kerosakan pada plug dia,,,ajim pun try godek2 dia nye plug,,baiki2 sikit,,,tetiba gerak....hehee,,,mekaseh skali lagi to ma abg...aku pun basuh la,,, 2 round,,,,dah siap tu aku rasa terlebih rajin,,,aku pun capai vacuum,,,aku vacuum tingkat atas,,,merangkumi bilik aku,,bilik fara n bilik ajim skali....aku rasa masih ade kerajinan dalam diri aku nih,,aku pun amek baju kurung,,,aku iron kan,,amek jugak sekali baju kemeja ngan t shirt kolar abg aku tuk d iron kan jugak,,kebiasaan memang aku iron kan dua tuk ajim tuh,,aku x tahu dia nak pakai mana satu....dah tu aku capai fon suh mbr col,,mase tuh dah 11:30 kot,,dia pun col,,xlama,,,stengah jam je,,aku pun tidow.....bangun tak bangun pagi tadi dah kul8,,tu pun seb baek fara yang kejut kan....mandi2...siap2....p opis kul 8:35

p/s: fara nak balik,,,xnak p opemOuse ke???uhuk

11 Comments:

  1. jijie said...
    musim org buat open house dan org kawen2...huhu..

    sok kite pun ade kene pi org kawen..nk ikut?hehe
    mashiatin said...
    yeke,,,sape kawen???jijie erk???hehehe,,,
    nak..nak...mengidam nasik minyak nih....
    jijie said...
    waaaa....kite tak cun pun so takde calon, jd takdela kawennye lagi...hukhuk...

    jom2..hehe...kwn yg kawen..nk pi sorg malu...meh2...dialu2kan..
    ui said...
    nk iukut jugak ijie..:p
    jijie said...
    jom omot...nti kite amik awk naik mr blacky...weeee~
    mashiatin said...
    jom la omot kite p same2 memeriahkan dan menghabeskan nasik minyak orang yang tak di kenali...ehekhek....

    -mr blacky tu kete ape???adakah mugen???ahhhh,,,tidakkk.....kekekekeke-
    Anonymous said...
    atinnn...org g la umah dr...tp xtau la nnt smpi ke x...x ingt la umah die...byk cabang...
    jijie said...
    jomla..naik mr blacky yek...kite drive..hehe..no hal nye...bosan la pi sorg2...huhu..

    p/s mr blacky = en viva elite kaler itam... hehe~
    ui said...
    nak!!!amik omot kat pgsapuri.. hehehehe...
    nk nsk mnyak gak....haha...sdpnyeee
    jijie said...
    hah..omot kalo nk pi SMS kite eh..omot kan ade num kite...hehe...tawaran smpai tgh mlm ni k...hihi
    mashiatin said...
    to jijie n omot....korang p ke makan sik minyak???
    nak merasa gak menaiki mr blacky....hehehe

    to fara...mekaseh tumpangkan balik umah...

Post a Comment