Thursday, October 8, 2009

private???!!!

cam mane aku nak tulis kalo aku nak private kan erk???ape yang secret2 xleh la nak di luahkan kat sini,,nanti diketahui umum n nahas aku....aku cume leh cakap aku geram.....biasa la bila pale dah ting tong....

to ma beloved fren...malina malek a.k.a mcD,,mekaseh banyak2 sebab pos laju cd tuh,,,atin apprieciate sangat2.....xsangke ade gak kawan sebaek mcD nih,,,tengok je dia sempoi cam gitu,,lasak2,,,padahal hati baek....(atin puji nih,,d arap mcD membacanye,,,hehe)....dah bukak cd tu semalam,,amatlah banyak rupa2 nye kerja atin kene buat lepas nih,,,adoiiiyaa......

tetiba semalam adik faizal tahir sapa aku dekat yM,,terkejut+eppy aku nih,,,mana taknya,,adik dia tu agak top la dekat u tube,,lagipun belajar obersea,,sekarang dia sedang kerja di sana....to sape2,,aku masih setia pada mbr ok....( argghhh..... )

semalam aku bukak pose makan nasik goreng pattaya,,sudah 3 tahun rasanye aku x makan nasik grg pattaya nih di sebabkan hari tu lepas aku makan,,x berhenti aku masuk toilet+ muntah2,,jadi aku mmg xminat dah ngan pattaya,,tp ntah kenapa semalam aku order jugak,,,then dr semalam aku sakit pewot,,agak nye aku x serasi ngan pattaya kot,,ntah...lepas ni xnak order dah....


:: x nak makan ni dah ::

p/s : 3rd day puasa

6 Comments:

  1. jijie said...
    private? erk..nk privatekan blog ke??huhu...

    peh! knl adik faizal tahir tu..menarik2..hehe
    mashiatin said...
    nak privatekan satu n3 je,,,blog xnak private

    adik faizal tahir???ahakz...
    jijie said...
    owh..tu luar kawalan dan kepakaran..hehe..
    AM said...
    aten...lawanye name kawan aten..mcD.....kwn ct lak name die kFC...kak faidah Comel..
    mashiatin said...
    aah..memang d luar kawalan dan jangkaan tuh....
    mashiatin said...
    seyes ke kawan ct name kfc???sape nak name pizzaHut??hehhee

Post a Comment