Wednesday, October 7, 2009

tariTirana


bila aku tengok je c neo nih,,aku dah terbayang mbr,,ahak...kenapa lak....ntah la,,ade keserupaan kot bagi aku,,,yang pasti,,cite tari tirana nih amat la best,,kepada sesiapa yang xtengok agak rugi la,,dalam cite tu ade di selitkan komedi,,lebih kurang macam cite merah puteh dan cite cindarela gitu,,ntah2 director same kot,,ntah,,aku x cek pulak....siaran nye pukul 9 hari selasa di tv 3.(x pasal2 aku jadi promoter nih,,ki ki ki)...



sambung story aku semalam lak....balik dari ofis semalam aku dapat col,"awak nak bukak pose same saya ke?",,aduss,,hati mana x gembira ajak bukak pose same2 nih,,aku cakap la,,nak nak...kejap tu dia dah berada depan pagar umah aku,,dia cakap cepat la siap,,dah 6:30 nih,,aku pun siap2 then terus keluar p kedai makan yang agak atas bukit tuh....aku pun order nasi goreng daging merah ngan air tembikai....dah siap2 makan tuh dia hantar aku balik umah,,,time kaseh banyak2 awak sebab sudi amek n ator saya semata2 nak bukak pose....he he he...hari ni merupakan hari ke-2 aku puasa,,walaupun semalam banyak dugaan oleh kerana bos belanja makan semalam dan semalam jugak besday staff,,aku agak menduga la ngan bau-bau makanan dan kek...adushhh....seb baek x bukak pose semalam....ayat aku dah tunggeng terbalik dah,,aku pening....hahahaha...ok cau

p/s : ari ni bukak pose ape lak eih??urmmm.......

8 Comments:

  1. jijie said...
    jom buka luar...weee~
    mashiatin said...
    bukak katne lak rini??
    jijie said...
    no idea...hehe..eh..kat bkt katil tepi jln atas bukit nye restoren tu bez kan? pnh mkn skali kat situ...mcm bez jek
    mashiatin said...
    aah,,kedai tu dekat ngan umah,,jalan kaki pun sampai,,,agak sedap la jugak...kami gelarkan kedai tu 'kedai abg petak', sbb tukang masak dia selalu pakai suar petak2....tp kedai tu tutup lagi la,,cuti raya lama sangat kot....
    jijie said...
    aiseh..igtkan ttp skejap jek...
    duk area situ eh?hehe~
    mashiatin said...
    br je mention,,kedai tu terus bukak ari neh...tapi td dah tapau nasik grg pattaya kat kedai mamak blkg ofis...heee
    annah said...
    lagi 4 hari, penuh la pose 6 atin.good luck!
    mashiatin said...
    banyak lagi akak,,4 hari...hehehhee....family akak datang melaka erp??

Post a Comment