Tuesday, October 6, 2009

mulakan kerja

aku rasa dah seminggu aku xbuat pape,,,jadi hari ni aku memulakan kerja aku untuk menambah map dalam website Ibn Battuta...ade 3 map aku buat,,,baru siap satu,,,2 lagi on da way neh...ngah2 buat tadi,,,virtual memory low,,jadi aku mesti la shut down dulu....hurmm.....aku sambung kerja lepas aku usha sume blog2 membe aku,,aku bukak fb,tagged dan semua la gosip2 aku layan dulu baru aku nak sambung kerja mappin' tuh....semalam balik dari ofis,,aku ajak ajim p JJ jap...dah balik tu,,dalam kul7 gak dah,,aku mandi2 n solat....dah siap sume2 tuh,,aku turun bawah satu rumah bau masakan,,,,"ajim wakpe?",, rupe2 nye abg aku tuh masak nasik n sardin...hahaaha,,,rajin lak dia malam nih,,kebetulan aku terliur nak makan megi,,jadi aku makan megi dulu la,,,ingat nak gak sentuh nasik,,tapi kenyang,,waktu menunjukkan baru kul 9:30 pm,,awal lagi,,,aku naik atas,,,mengatuk lak....hurmm,,aku pun pelok bantal dan terus tertido...bangun tadi kul5,,aku pun macam rajin je nak puasa,,aku pun sahur makan nasik ajim masak semalam,,minum nestum...jadii,,,hari ni aku puasa.....

p/s : kerajinan dah masuk lam diri neh,,,ki ki ki

4 Comments:

  1. jijie said...
    posa ye today...
    hehe..ari ni kitorg berbuka posa di JJ..nk join da club??hehe...
    mashiatin said...
    ijie pun pose ke??ala nak join da club ugak,,,best makan sane,,,tp x dapet ler...huhu
    jijie said...
    la...nape tak dptnye...
    mashiatin said...
    aten bukak pose kat kedai smlm..hee

Post a Comment