Friday, October 9, 2009

hey ladies

ade la pulak orang reQuest lagu nih ngan aku,,seb baek la aku dah download awal2 lagu2 yang latest2...heee....sonok gak lagu nih,,sampai angguk2 aku dengar neh....
ok..semalam ade kemajuan kerana aku dah berjaya buat fullscreen and exit button,,actionscript dia amatlah senang sebenarnya...thanx a lot to kak cDa (staff yang sangat baek yang sudi mengajar aku)....projek aku dah nak siap rasanye,,cume nak di tambah sikit2 lagi dan nak mintak pendapat bos lepas ni....hurmmm......

semalam aku bukak puasa makan nasik goreng ikan masin,,beli kat kedai abg petak,,depan umah je....then aku buat air cadbury satu mug besar(dah makan teko kecik rupe dia),,lepas makan, aku minum habis,,,alhamdullilah kenyang sangat2 di sebab kan air yang terlalu banyak,,,aku pun mandi solat bace yasin( memandangkan malam jumaat semalam )...dah tu aku tengok tv,,,ajim dah sedap lena atas sofa semalam,,aku pun bawak turun dia nye tilam...aku tengok tv sambil main ngan lecet n liniey....dalam kul 10 tu aku turut terlelap depan tv tuh,,,bangun2 dah dekat kul12,,aku pun naek atas sambung tidow.....hari ni aku xpuasa,,dulu mase kat uitm ade orang cakap,,bila nak puasa hari jumaat,,,hari sabtu kene puasa gak,,aku pun was2 la pasal tu,,,xtahu la hukum mane tu,,,jadi,aku pun xpuasa la,,memandangkan esok open house puan emilda....

p/s : acu ajak p kL buat medicure pedicure saloon facial....hurmmm

6 Comments:

  1. jijie said...
    pi mkn kedai abg kotak yek...hehe..
    ptt la smlm lalu nmpak kedai tu da buka...
    mashiatin said...
    ijie lalu ke??asal x singgah???
    Umi Nazrah said...
    hehe naz tak suka sangat lagu tu :D
    jijie said...
    aah atin..nape?nk ajak singgah ke?hehe..len kali k..nti ijie singgah... =)
    annah said...
    eyh.jomm!esok akak nk g KL.bole kalo atin nk ikot.teehee:D
    mashiatin said...
    nazra - asal xsuke lagu tuh?
    jijie - t ijie singgah gtau k
    kak ana - jom2 p kL

Post a Comment