Monday, October 26, 2009

melaccaTerengganu

memang payah la tuk aku mengupdatekan blog nih,,biasa la,,bila kat umah,,malas nak on,,kalo kat ofis memang wajib on 8hours...hehehe...meh aku menceritakan sedikit tentang perjalanan aku pulang hari tuh...sekarang lebih kepada keadaan la boleh diceritakan,,tentang hati biar dulu la[omot....huhuhu,,,nak ia]...jumaat tuh aku umi aku col cakap ade depan umah,,,maGod...betol ke,,aten kat ofis nih,,,umi pun datang amek kat ofis then p makan kat kedai dekat petronas tuh...memang tak dirancang kedatangan umi nih dan perjauhan aku dan mBr pun terjadi tiba2 ugak,,,ala....xmo....xmo....lepas makan2 p solat kat masjid mitc tuh,al-alami....then teruskan perjalan di kedai2....aku pun dah set lam kpala nak kasik a little thing tuk orang2 kat ofis,,sebab aku amatlah sayang kepada korang sume[mintak2 ade orang bace nih]hehehe....malam tu aku col mBr cakap nak balik,,ia agak terkejut la dan berpesan suh bawak hamster balik,,ok balas ku ringkas...esok tu ma family bercadang nak p kL dulu,,jadi keesokkan nya kiteorang pun p kL,,p umah acu,,tito semalam di sana,,pagi tu,,kul10 gerak balik tganu....dah sampai tu p umah tok dulu kat jerangau,,xjauh mana,,lam 40minit dari umah,,bawak donut bigApple ngan nasik kukus ayam berempah,,akhirnya dapat ugak nasik kukus aku nak makan,,dari bulan pose lagi aku mengidam,,,hehehe,,,,dah tu malam kul10 balik umah,,sampai kul11 terus tito sebab penat,,walaupun bukan aku yang drive,,,lebey lak aku tito awal.....bangun pagi tadi dah rasa aku ni berada jauh ngan ia[mungkin omot paham perasaan cam gane kan]...hukhuk....ok la,,aku nak kuar jap ni,,nak p beli habuk hamster....daaa

p/s : xmo rasa cam sekarang....tapi........haaih........

4 Comments:

  1. Unknown said...
    haha...
    eipp atin..ilek la...
    xkemana pon ur dear tuh...
    hihi...sowh ia call slalu ek!!!.
    tomel!!!!

    take care!!!!!!
    jijie said...
    alala...siannye...
    jauh tu melaka-tganu...
    mashiatin said...
    hehehe....suh col slalu???ia tak sedemikian la omot,,,,aah ijie,,jauh sgt melaka ganu
    Ichi said...
    haha..dah bace entry ni..
    kantoi sayang kat kitorang sume..hehe..
    nway, thanx eh. xsempat nak btau aritu.
    jumpe sok! :D

Post a Comment