Friday, October 16, 2009

DanauDigital

ni merupakan hari terakhir dah aku kat sini....terima kaseh yang tak terhingga kepada semua penduduk Danau,,jasamu semua tetap ku kenang[cewahhh,,ntah pape]...
aku nak buat ucapan la kat sume2 orang yang berada di Danau nih :

ajim
mekaseh tak terhingga buat abg aku yang banyak nolong aku dalam segala hal,,makan minum umah sewa bil api bil air bil astro dan segala benda la dia support...susah tau nak dapat abg cam nih...

farah
mekaseh menjadi peneman atin..t kite buat report same2 tau

anie
dah lame kawan ngan anie,,u rox..

shasha
leh sembang same2,,n thanx bawak atin naek kete bawu...


naQib
selalu jenguk kat meja kiteorang n leh gossip same2...

omot
ni peberet atin,,mula2 masuk Danau,,omot la orang 1st yang tegur kite orang,,mase tu omot baek+cute sangat[berbaju kurung n tudung lilit2],,ehehehe....thanx to omot sebab banyak ajar atin gune flash n suke sangat bile bace blog omot...


as
kawan baek omot,,slalu gak atin singgah bace blog as..

ang
ang agak pendiam sikit...tapi kerja dia tetep berjalan,,aku dah pernah tengok hasilnya.

kak cDa
antara staff yang paling besh,,kak cDa banyak membantu gak dalam flash nih,,bole buat gurau senda too...

kak aja
staff yang paling comey/sweet sangat.... leh ugak merasa naek kete kak aja semalam..hehehhe..thanx kak aja

kak asanah
antara staff yang paling lame bekerja di sini,,same2 buat bengkel hari tu dekat inkubator,,banyak kali gak naek kete ngan kak asanah ri tu...mekaseh kak asanah...

min
salah sorang daripada 3 orang staff lelaki kat sini,,sangat terror dalam system...

tony
satu2 nye programmer kat sini...ade gak bekerja ngan tony dulu mase buat gui n wearable computer...


special for my bos, Dr Ahmad Zaharim Abdul Aziz.....
Dr amatlah baek sepanjang aku practical disini,,segala tunjuk ajar dan pengalaman yang Dr bagi adalah suatu kenangan manis buat aku,,dari bowling,badminton,makan2,meeting,rumah terbuka dan sebagainye memberi aku 1001 kenangan di sini...Dr xpernah memberi tekanan kepada aku sepanjang duk sini dan segala apa yang aku buat di atas kemampuan aku,,bos xpakse tau,,cume bos kasik guide je..hurm,,,sonok kan,,bertuah aku dapat bos macam Dr...

sekian....





4 Comments:

  1. ui said...
    haha...tomel n3 ni la....
    5 bintang omot bg..mmmuahhh!! hehe...
    ohh.. pasti akn rindu... jgn lupe update eh...

    oh.. nk gmbr!!!!!!
    mashiatin said...
    wow....5stars,,,oooyeeeaaa......
    pasti rindu ugak,,,ye ye,,,akan d update....
    gambar???t x transfer lagik
    Ichi said...
    gambar yang terakhir paling tidak aci dan tidak adil...

    -tukang gambo xde dlm gmbo tu.. :(
    mashiatin said...
    hehe,,,ye la,,gambar akak xde,,tu la pasal,,,akak nak sangat tangkap gambar,,,hehehe

Post a Comment