Monday, October 5, 2009

dia dan hadiah

aku mula kan menaip ngan mengantuk yang sangat critical.....slap maself...bangun la oo0oi.....

aku dah sorok awal2 hadiah lam almari,,,tapi aku rasa ia dah jumpe kerana aku dengar bunyi almari....aku pun amek la prezent tu kasik kat dia,,eppy beday awak,,maap lambat kasik hadiah.....dia senyum jer,,bukak kotak,,terus amek bear,,dia amek beg merah tu tengok baju ngan suar tuh...aku cakap,,,cube awak try,,,saya xtahu saiz awak.....dia terus cakap,,,saiz saya 32 la awak,,x tahu ke,,asal xtanye dulu....(muke aku dah macam sengal+geram)saya dah col,,awak x angkat....nak jugak aku backup diri sendiri....dia pun try,,,sah2 la longgar,,kecewa lam hati aku sebab aku nak sangat dia pakai....try baju lak,,ok cun,,muat.....dia cakap mekasaeh banyak2 kasik kat saya sume ni....same2 awak.....

alamak......mane pulak resit seluar nih,,,,,aduss,,,aku dah buang kat opis rituh,,,xle la nak g tukar seluar,,ingat nak ajak je dia p tukar saiz tuh,,,,kecewa lagi skali.....sampai je opis tadik seb baek ade lagi resit tuh,,aku amek la simpan,,bila ntah nak p tukar suar ia nih...biar la dulu....malas pikir.....

p/s : ngantok+lapar

4 Comments:

  1. jijie said...
    ngntuk yek..jom pekena milo kotak..yg didtgkan khas dari 7E pekan alor gajah..hehe
    mashiatin said...
    sedapnye air kotak milo,,,yang sejuk....ahh....
    misscomot said...
    atin..xjmpe utk seminggu..
    doakan omot utk contest tuh....
    jmpe senin nnt....
    maafkn omot dgn wajah omot yg agak tensi kblkgn ni...hihi..
    tata~
    mashiatin said...
    ala........semalam last la jumpe omot erk,,,uhuk....dud luck omot,,,omot pasti menang punye.....

    omot,,,blog jangan lupa update tau,,,heeee
    ~titi.....

Post a Comment